top of page
חיפוש

על קצה המקלדת טעימות מפרויקטים 2018 איך רעיונות הופכים לתוצאות?

האתרים שעלו, דפי הנחיתה שהמריאו, הקמפיינים שהמירו, התוכן שהתקדם, המדיה ברשתות והייעוצים הדיגיטליים. אילו פתרונות נבחרו כמתאימים? מה האתגרים שעלו? ואילו תוצאות הושגו?

אתרים

> הצרכים - מסתבר שלא רק אתר תדמיתי

דרור פאול מנכ"ל "השמה גרופ" הגיע פשוט דרך גוגל, לאחר שבדק עוד ספקים. בסה"כ רצה לשדרג אתר תדמית קיים בדף אחד (One pager) לאתר תדמיתי חדש, כדי לשפר את הנוכחות הדיגיטלית. דרור נהג לתת למחפשי העבודה (עדיין לא מועמדים בשלב הזה) שנפגש איתם כרטיס ביקור. לומר להם פשוט, שיכנסו לאתרי הדרושים פעם בשבוע או שיתקשרו, כדי לבדוק אם משהו התחדש.

> האתגרים - שינוי תפיסה ואתגר טכנולוגי

  • במקום להסתפק באתר תדמית, שרק "מדבר על", "להראות את". להציג בפועל בתוך האתר את המשרות.

  • במקום להסתפק במתן כרטיס ביקור, לאפשר מנגנון של "סוכן חכם". כלי שיאפשר למחפשי העבודה קבל עדכון אוטומטי למייל, לגבי משרות רלוונטיות עבורם.

  • פיצוח זהות ייחודית לחברה, שתבדל את "השמה גרופ" משאר "השחקנים" ותייצג את האופי הייחודי של דרור כאדם וכאיש מקצוע. להצליח לדייק את דרור: במילים, בעיצוב ובתמונות שלא יהיו "עוד מאותו דבר". בלי - "לחיצות ידיים", "עניבות" ודמויות "אמריקאיות".

> הפתרונות - אתר שלם ושימוש ב-WIXCODE

  • שימוש במוצר הדגל של WIX, WIXCODE המאפשר תוספת תיכנות בקוד, שימוש בבסיסי נתונים ויצירת אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות.

  • דף חיפוש והצגת כל המשרות בתוך אתר בצורה ברורה, הכוללת את כל דרישות המשרה ואפשרות להגיש קורות חיים, ישירות בממשק למערכת במשרד.

  • ממשק מלא וידידותי, המאפשר לחברה: לעדכן את כל פרטי המשרה, להגדיר "משרות חמות" למחוק משרות לא רלוונטיות.

  • מנגנון סוכן חכם, המאפשר למחפשי העבודה להירשם ולקבל עדכונים לגבי משרות רלוונטיות עפ"י תחום ואזור מבוקשים.

  • כל מה שאתר "רגיל" צריך: אפיון וארכיטקטורת המידע, הגדרת השירותים, כתיבת תוכן מקורי, מיקרו קופי מדוייק וקידום אורגני.

> התוצאות - דרור פאול מרוצה וזה ממש המון :)

הרבה יותר: כניסות לאתר, פניות ישירות וממוקדות, קורות חיים שנכסים ישירות וקיצור בזמן הטיפול במשרות ובמועמדים. גוגל גם הרבה יותר אוהב את האתר החדש ומקדם אותו אורגנית כולל סייט לינקס (Site Links).

> בנימה אישית

דרור המון תודה על האמון, הסבלנות וההזדמנות לאתגר מקצועי אדיר. האתר נבנה כשעדיין WIXCODE לא הושק, והיו הרבה נעלמים. נדרשה תעוזה, אך כמו אצל כל החלוצים, כך נפתחות הזדמנויות בלתי רגילות. רק אחרי שהאתר באויר השתתפתי בקורס WIXCODE וקיבלתי "סרטיפיקד" רשמי מוויקס (Wix Code Expert Certification).

> הצרכים – הרבה יותר מחידוש ושיקום אתר תום הופמן וצחי מרגולין מנכ"לים משותפים של חברת תובל מינימל חלונות בלגיים, הגיעו בהמלצת לקוחה וחברה משותפת. תום וצחי בסה"כ רצו קצת "מתיחת פנים" לאתר WIX קיים שבנו לבד. דובר כמובן גם על "נגיעות" של קידום אורגני (SEO). בפועל התחלנו בתהליך איבחון מעמיק של: קהלי היעד, הערך המוסף, הייחוד של החברה וניתוח השירותים.

> האתגרים – רגע לעצור, להתפנות מהשותף כדי להתחדש בניית אתר או חידוש ו"שיקום אתר" מצריכה גם חברות וותיקות ומצליחות - לעצור, לחשוב ולהגדיר את המומחיות. • בחינה מחודשת ומיקוד השירותים שהחברה רוצה להדגיש. • הגדרת זהות ייחודית לחברה בהתאם ,להגדרה המדוייקת של קהל היעד.

> הפתרונות – תהליך ˚360 ממתווה שיפורים ועד הגדרת זהות

  • מתווה מקיף ויישומי, הסוקר את כל השיפורים והמלצות ˚360, לשינויים באתר ומחוצה לו, כדי לשדרג את הנוכחות הדיגיטלית.

  • פגישות ייעוץ לשיווק דיגיטלי לתיעדוף והגדרת המהלכים בפועל וחלוקת התפקידים.

  • בניית האתר ע"י הלקוח, עפ"י מסמך האפיון שסופק, תוך הדרכה ותמיכה צמודות.

  • הגדרת זהות ושפה, עריכת התוכן, מיקרו קופי וקידום אורגני (SEO) ברמה הטכנית והתוכנית.

  • שימוש בבלוג החדש, ככלי להצגת הפרויקטים ולהדגשת המומחיות והערך של החברה.

> התוצרים – יותר כניסות, לידים וסגירות "אני עדיין לא יודע להסביר, אבל אני סוגר יותר עסקאות וגם יותר גדולות. אולי בגלל שעכשיו אני מרגיש יותר בטוח או שהאתר יותר חתיך ועושה את העבודה." מאז שהאתר עלה לאוויר התקדמנו לקמפיין ממומן בגוגל אדוורדס (Google AdWords) עם דף נחיתה ספציפי לצלונים חשמליים.

> בנימה אישית

כיף לעבוד עבור ועם לקוח כמו תובל ועם אנשים כמו תום וצחי. שיתופי פעולה תמיד משמחים. יש משהו נכון בחלקות האחריות, בהבנת המומחיות של כל אחד ובחלוקת התפקידים בהתאם.

דפי נחיתה וקמפיינים בגוגל

> הצרכים – פתרון כולל לשיווק דיגיטלי

אילן מזוז מנכ"ל אמיוס, חברה המיישמת מערכות ERP של SAP ומספקת פתרונות לניהול העסק. אילן הגיע פשוט דרך גוגל. פרויקט מקיף ומתמשך, הכולל מענה לצורך בניהול של השיווק הדיגיטלי בחברה.

> האתגרים - עולם תוכן ספציפי ותחרותי

  • מתן מענה מדויק בתחום מאוד תחרותי, הדורש בקיאות בעולם תוכן מקצועי וספציפי.

  • יצירת קמפיין ממומן בגוגל שיהיה אפקטיבי ויניב לידים איכותיים והמרות.

  • פיצוח מילות המפתח של הלקוחות גם כאשר חסרה בהירות וכשיש לעורר את הצורך.

  • פעולה מתמשכת ומקיפה הכוללת גם חידוש ו"שיקום אתר" WIX מורכב ומקיף.

> הפתרון - גוגל נקודה

  • קמפיינים בגוגל ספציפיים לכל שירות: מערכת SAP, מערכת CRM ומשרד דיגיטלי ללא נייר.

  • הפרדה במילות המפתח בין קהלים המשתמשים בשפה המקצועית לאלה שאינם מכירים ושימוש במונחים עקיפים. יצירת קבוצות מודעות בהתאמה.

> הצרכים את נעמה וייס הבעלית (לשון נקבה ולא הקטנה) של שמטרלינג, מכירה שנים כחברה. מלווה ומייעצת לנעמה בצמתים ש"צריך": למקד, לכוון, לאפיין ולקדם. בחרנו הפעם ללכת על קמפיין ממומן בגוגל.

> האתגרים קידום מתנות סוף שנה לגן ולבית ספר, בקטגוריה די תחרותית. יצירת פתרון צומח וחסכוני בתקציב.

> הפתרונות קמפיין מודעות ממומן בגוגל אדוורדס (Google AdWords) כולל קבוצת מודעות לפי סוגי הקהלים. חלוקת תפקידים – נעמה בנתה את דפי הנחיתה בהתאם לתוכן שניתן בהלימה למילות המפתח.

אתרים של דף אחד One pager דפי נחיתה ואתרים "רזים" של דף אחד (One pager) יכולים להיות פתרון נהדר במקרים הבאים:

  • שירות אחד שאותו רוצים לקדם ועליו ליצור משפך

  • שלב ביניים בדרך לאתר שלם

  • שירות אחד יחסית ממוקד, ותמיד אפשר לצמוח בהמשך

רמי אינפלד, חבר ומקצוען אמיתי, שהקים עסק המספק שירותי כתוביות לסרטונים. לפי חוק הנגישות, יש להוסיף כתוביות לכל סרטון גם אם הוא מופץ בפייסבוק וביוטיוב. החלטנו לכתוב מידע תכלס. לרכז אותו לדף אחד שמאפשר גם לקבל לידים ולהשאיר פרטים.

ד"ר ירון נשר, היזם של מרכז ניצנים הגיעה דרך מכרה. מרכז ניצנים כולל כ-20 אנשים טיפול ורופאים מתחומים שונים כך שייקח זמן עד שהאתר המלא יעלה עם כל התוכן מכל אנשי המקצוע. בינתיים אפשר להגיע למרכז ניצנים דרך הדף הזה ולהשאיר פרטים.

עפרי עקביא הגיעה דרך קרובה והחיבור לעפרי, למוזיקה וליצרה היה מיידי. נבחר פתרון של דף פייסבוק עסקי ודף נחיתה מאויר לקבלת הלידים ושיהיה נדל"ן דיגיטלי לקשר עליו. הבחירה באיור אינה מקרית, רצינו אוירה ילדותית אך לא מתיילדת. המילים גם הן נבחרו בקפידה להעביר את הזהות הייחודית של עפרי ושל המופע הקסום.

תשתית קידום אורגני (SEO) אפיון ותוכן

כל הפרויקטים משלבים חשיבה קידומית והתייחסות לתוכן. ההחלטה כמה לעשות לבד וכמה להיעזר תלויה בלקוחות – בתקציב, ביכולות ובצרכים.

האתר נבנה ועוצב ע"י המעצבת המוכשרת יעל עשת. השילוב שלי בתשתית קידום אורגני, בעריכת התוכן, ב"נגיעות" של מיקרו-קופי, בייעוץ לשיווק דיגיטלי ובהתנעת דף הפייסבוק העסקי.

אפיון אתר, מיתוג, ייעוץ שיווקי וקידום אורגני SEO
אתר תדמית לניואנס יעוץ ארגוני - אפיון עריכת תוכן וקידום אורגני

האתר נבנה ועוצב ע"י המעצבת טלי אפרים. השתלבתי בפרוייקט: ב"נגיעות" של מיתוג וייעוץ לשיווק דיגיטלי, באפיון ובתשתית לקידום אורגני (SEO).

ניהול מדיה וייעוץ לשיווק דיגיטלי

חנות צעצועים, מתנות, מכשירי כתיבה וכל מה שילדים אוהבים. רול קיימת משנת 1968, אך רק מאז שהתחלנו לעבוד לפני כשנתיים באמת יש נוכחות דיגיטלית מרשימה ואפקטיבית. החנות המשפחתית והשכונתית שהתפתחה לשלושה סניפים צומחת גם בפייסבוק, באינסטגרם וב"גוגל לעסק שלי".

ניהול מדיה ורשתות חברתיות כתיבת פוסטים לדף פיסובק עסקי וייעוץ שיווקי
צלחות החג של אסנת - עיצוב בחומר - מיתוג, כתיבת תוכן ושיווק דיגיטלי

אסנת אבניאל מעצבת מוכשרת שעושה: קסמים בחומר, יציקות כמותיות, אובניים וסדנאות לילדים ולמבוגרים. בנינו תוכנית עסקית חודשית, מיקדנו קהלים ושירותים והגדרנו מפת פוסטים חודשית כוללת זהות, שפה ותוכן ייחודיים.

> יש לכם משהו להגיב, לשאול, לשתף, למחות, לייעץ ולהתייעץ

זה המקום והזמן!!!

>> מוזמנים להגיב, אין חשש זה נשאר בינינו :) רק פה בדף ולא יוצא לרחבי הפייס.

bottom of page