top of page
חיפוש

איך WIX עוזרת לאופטימיזציה? 4 כלים מובנים לקידום אורגני SEO של אתרי וויקס

קידום אורגני בתשתית האתר ובאופן שוטף זה "מאסט". השמועות אומרות שקשה עד בלתי אפשרי לעשות קידום אורגני (SEO) לאתרי וויקס. מגיעים אלי לקוחות שמקדמי אתרים מקצועיים אמרו להם חד-משמעית שאתרי WIX לא מתקדמים אורגנית (SEO). הנה חלק מהתשובה שתשכנע, וכל יתר העובדות כאן!

קידום אורגני זה כמו ריצה למרחקים ארוכים, אבל עם הכלים של וויקס אפשר להגיע לדף ראשון בגוגל

לא להיות בדף ראשון בגוגל זה לא להיות בכלל

אתרים שלא מתקדמים בגוגל אין להם כמעט זכות קיום. זה כמו עשית ולא דיווחת, לא עשית. באנלוגיה יותר כואבת, כשטובעים זה כבר לא משנה כמה עמוק. אם האתר לא בדף הראשון בגוגל זה כבר לא משנה. הגולשים לא רואים את דף מספר 2 או 10 באותה מידה.

מה עדיף לקידום אורגני אתרי WIX או WordPress?

השאלה מה יתקדם יותר מהר WordPress או WIX זה בערך כמו הוויכוח בין מצביעי ליכוד לעבודה. איש באמונתו יחיה, ואל תבלבלו אותי עם העובדות. בכל זאת אני הכי אוהבת להתווכח עם רב סרן שמועתי ולנתץ סטיגמות. כל שיחה שמתחילה ב"אבל אמרו לי שקשה לקדם אתרי וויקס בקידום אורגני "SEO מתקבלת בתשובה הזו פוסט מנומק שהביא לי הרבה עבודה.



האשף של וויקס הולך איתך צעד צעד עד להשלמת כל הגדרות הקידום האורגני

איך WIX עוזרת לאופטימיזציה של אתרים בגוגל?

ברמה הטכנית אתרי WIX זוכים "לפינוקים" בקידום אורגני בגוגל "בילט-אין". לוויקס יש יתרון, היא "מדברת" עם גוגל "בגובה העיניים", בשונה מבוני אתרים עצמאיים ומתכנתים ב-(WP WordPress). כך WIX "מתאמת עמדות" עם גוגל, וכוללת בתוך התשתית של האתרים בצורה אחידה את כל מה שצריך, לקידום אתרים בגוגל. הנה כמה יתרונות טכניים של WIX באופטימיזציה:

Wix SEO Wiz #1

כלי שוויקס פיתחה בהתאם לדרישות של גוגל. האשף סורק את כל האתר ומציג את כל המקומות שחסרים לדוגמה: כותרות מטא, תיאורי מטא (Meta Description), וטקסט חלופי תגיות לתמונות (Alt Text). הכלי גם מציע חלופות לעדכון, כלומר לא רק מה שגוי או חסר, אלא גם אילו ביטויים לשבץ. קידום אורגני דורש דיוק, הנה הנוסחה לקידום אורגני SEO שבאמת עובד.


#2 אינדוקס מיידי בגוגל

השיתוף פעולה הישיר בין WIX ל-Google מאפשר, שבסיום השימוש בכלי @SEO Wiz מפת האתר מוגשת ישירות לגוגל, והדומיין של האתר מאושר (verified) מיידי.


#3 קידום אורגני SEO לעמודים דינאמיים

בדפים דינאמיים, כאלה שהמבנה קבוע אך התוכן משתנה - ניתן ליצור תבנית SEO שתשקף באופן אוטומטי את תוכן ה-SEO הספציפי לכל דף. באתר של השמה גרופ בניתי לדוגמה את שם המשרה כחלק מהגדרות ה-SEO של הדף הדינאמי, ולכן ב-URL של המשרה מופיע שם המשרה.

#4 מערכות ניטור ואנליטיקס

וויקס יצרה אינטגרציה עם הכלים של גוגל כמו אנליטיקס והקונסולה של גוגל (Google Search Console או בשמה הישן webmasters-tools). כך ניתן בקלות לעקוב אחרי התנועה באתר ולבצע שיפורים בהתאם.

מקווה שהשתכנעת, אם לא זה גם בסדר ואם יש לך שאלות אני כאן.


>> מה חשבת על הפוסט? קיבלת ערך?

אשמח לתגובות ולשאלות שלך ממש כאן למטה. 

*כל מה שכתבת, נשאר פה ולא עובר לרחבי הפייס :)

 


bottom of page